560 Doki - 2-3-4 henger - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Kedves Motordoki! Szeptember óta tart a kapcsolatom Honda CB 400 Super Four nevű szerelmemmel. Eddig nagyjából rendben volt minden,de tegnap amikor (2 személlyel ) egy kisebb túrára indultam...volna,furcsa dolog történt. Az állásban bemelegítést követően kb. 3 km után hirtelen 2,maximum 3 hengeres lett a motor. Meg persze semmi erő nem volt benne. Félreálltam,próbálgattam,csak szivatóval indult be egyáltalán. Próbáltam nagy fordulatra pörgetni,hátha a karbi koszos,de semmi javulás.Aztán ,mintegy negyed óra után megmozgatam a gyertyakábeleket,és minden rendben lett. Gyorsan vissza hazafelé,immár egyedül. 300m-el a cél előtt,tehát megint kb. 3 km múlva,ugyanaz a jelenség,de most le is állt. Még októberben csinált ilyet,de akkor be-be ugrott a négyhenger,akkor kierült,hogy kifogyott a benzin,és gondolom,nem mindig kapott üzemanyagot,mindegyik karburátor.Akkor tankolás után megszünt a probléma.Benzin van benne,de sajnos nem tudom,hogy olaj,légszűrő,gyertya,stb.mikor lett cserélve benne. Valószínű,nem a gyertyakábel a ludas,mert a 2. alkalomnál is mozgattam őket,de semmi javulás. Inkább szerintem lehült. Mi lehet a baj? Valaszod előre is köszönöm! Üdv! Fuxy


Szia Fuxy !

Ha már a múlt év őszén is voltak intő jelek, akkor jó lett volna a tél folyamán a probléma végére járni. Persze soha nem késő, illetve most már muszáj. A nyugodt motorozás érdekében néhány dolgot meg kell tenni. Elsőként a teljes üzemanyag ellátó rendszer tisztítását. Kezdve a tanktól, a csapon át a porlasztókig. Fontos az alapos tisztítás, nem elég levenni az úszóház fedelét és kettőt ráfújni a fúvókákra, mert ez nem a három kívánság ahol még csoda is történhet. Itt tutira kell menni. Azt hiszem a nagy lamúr megérdemelne négy új - belevaló gyertyát, pipával és talán még a kábel is bele fér. Na ezek után már bizton remélheted hogy a túra nem szakad félbe idő előtt.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-05-05 06:52:10
2009-10-19 21:48:32

Kedves FUXY. Az én CB400 sf motoromnak is hasonló hibája volt. Kiderült hogy a benzincsap vákummemránja lépcsős alakú és néha beszorult. javitása után a megállások megszüntek. Szerintem ne vegyél bele semmit amig ezt meg nem nézted.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár