hirdetés
2010-11-30 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A Honda Valkyrie-t 1997 és 2004 között gyártották. Inkább kultuszmodell lett, mint sikerszéria, talán éppen ezért számos átépítés látott már napvilágot.

A legfrissebbet a japán tuningcég, a Whitehouse szállítja, akik szinte a felismerhetetlenségig átépítették a Honda hathengeres cruiserét. A Dragon King fantázianévre hallgató motor teljes burkolatot kapott, amelyen hayabusás vonalak köszönnek vissza, a matt feketére fényezett hat darab kipufogó véggel, valamint az idomok alól kikandikáló karburátor sorral pedig igazán agresszív a megjelenése.



Az ülésmagasság 730 mm, amely 1cm kevesebb a donormodellnél, ám technikai szempontból más átalakítást nem végeztek a motoron. Így a széria Valkyrie 1520 köbcentis hathengerese hajtja a Dragon Kinget, amely 132 Nm nyomatékot fejt ki. A motor 296 kilogrammos tömege ijesztőnek tűnhet, de ez semmivel sem több, mint az 1500 köbcentis cruiserek átlaga, de az alacsony súlypont miatt azoknál könnyebben kezelhető.


Címkék:  honda , valkyrie , átépítés



ferenc1120
2011-01-09 22:34:17

meghajtanám : csak menjen előttem 1 kátyúzó gép

gigerpaul
2011-01-05 15:16:44

296 KG nem semmi. ha esel , sokáig szúszol

Zsolty882
2010-12-15 19:55:34

tapasztalatom nincs,de én is hallottam vmi olyasmit,hogy a 6hengeres egyenletes járása miatt nem keletkezik oldalirányú nyomaték,ami billegeti a hosszában főtengelyes motorokat.Valyre-t én se bántanék,jó az úgy,ahogy van.Főleg az a kis csinos valkyre rune.Ezt amotort meg valahol már láttam,csak tudnám hol....Ázsiai épített/átépített motorok mind olyan furán néznek ki,meglátni bennük a szépet,és a törekvést.hogy más legyen,de az összhatás mégsem a deelfogadnám érzés.lehet tényleg ferde szemmel látják a világot

hangszoro
2010-12-01 07:40:40

A gyári állapotú sem csúnya ám!

Fazervin
2010-11-30 21:18:31

Én szívesen reszelgetem a gépeimet, de volt itt az egyik kereskedésben egy Valkyrie, hát azt lehet, hogy nem bántanám...
És legyetek nyugodtak, egy hathengeres boxer honda nem fog billegni se gázelvételre, se gázadásra...

FeR1
2010-11-30 19:03:04

Nekem is rögtön a Busa ugrott be. Futármotornak kiváló

J2T
2010-11-30 18:25:47

Hízott Hayabusa!
Biztos nem billeg kanyarba gázelvételre, vagy gázadásra!

freazer
2010-11-30 18:09:35

elég gusztustalan sztem.

rgary
2010-11-30 15:56:32

Gyááááááá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár