hirdetés
2010-07-28
Bookmark and Share

A V12 koncepciók után, most a Griso-ból építkező tanulmányt mutattak be.

A torinói IAD (Istituto Europeo di Design) diákjainak egy csoportja a Moto Guzzi támogatásával készítheti el tanulmányát. Akárcsak a Terblanche által megálmodott, a 2009 EICMA kiállításon bemutatott V12 koncepciók esetén, most is a Moto Guzzi védjegyének számító keresztben beépített léghűtéses V2-es erőforrás a központi elem.


A hatalmas tank és az első futómű rendkívül masszívnak láttatja a tanulmányt, míg a szögletes, élekkel bőséggel megtűzdelt vonalvezetés kellően agresszívvé teszi. Bár a formaterv egyáltalán nem újkeletű, hiszen az Aprilia FV2 esetében is nagyon hasonló eredményt láthattunk.




A tanulmány legvitatottabb része minden bizonnyal a küllős kerék lesz, hiszen az kevéssé illik a formabontó tervhez. Hogy a motor a jövőben ilyen formában nem kerül sorozatgyártásba abban biztosak lehetünk, azonban ahogy a V12 koncepciók is a Moto Guzzi egyedi motor kialakítás sokoldalú felhasználhatóságát mutatja be.

Címkék:  moto guzzi , griso , koncepció



dragboyz86
2010-07-29 11:07:23

Józanul is!

hangszoro
2010-07-28 21:55:24

Ízlések és pofonok ... ....de ha iszom egy keveset, szebbet faragok.

dragboyz86
2010-07-28 20:44:22

Nekem a motorja bejön de ez a dizájn a morini után viszi a guzzit...

freazer
2010-07-28 20:17:05

elég randa az eleje az biztos, meg a blokk sem jönn be nekem zeken a Guzzikon. tudom hogy szinte ez a márkajegye

dragboyz86
2010-07-28 12:10:47

Mi az az elején?
Ha lehajtja szárny vagy mire jó az?
Olyan ez mint a tipikus diszkó eset. Meglátod hátulról és begerjedsz. Odamész hozzá, megszólítos, megfordul, és WHÁÁÁÁÁ csak az időt szeretném tudni........ mondod és tovább is lépsz...

FeR1
2010-07-28 11:52:14

Ezek a böszme első futóművek nem tetszenek, amik mostanában napvilágot látnak a tanulmánymotorokon

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár