hirdetés
2010-05-14 , Írta: zotya13, Képek: Oberdan Bezzi Design
Bookmark and Share

Oberdan Bezzi továbbgondolta a Ducati off-road vonalát és egy scremblerrel egészítette ki a modellcsaládot.

Egy hete számoltunk be az olasz tervező guru Oberdan Bezzi két elképzeléséről, egy 450-es crossmotorról és ugyanezen alapokra épülő szupermotóról. A Ducati nem létező off-road palettáját Bezzi úr most egy újabb taggal bővítette, egy scramblerrel. Amennyire szkeptikusak voltunk az előző két modellnél, most annál sokkal jobban drukkolunk, hogy a terv a Ducati gyárba is beszivárogjon és játszi könnyedséggel szülessen meg a döntés a modell gyártásáról, mert ez a modell gyönyörű, órákon át el lehet nézegetni és mindig szembetűnik még egy apró részlet ami fölött eddig elsiklottunk.

Kattintson a képre a nagyításhoz!

A Ducati számára ráadásul nem ismeretlen ez a kategória, hiszen az 1970-es években 125, 250, 350 és 450 köbcentiméteres blokkal is gyártottak már ilyen modelleket. Bezzi rajzához ezek a motorok álltak modellt, hiszen több ízben is visszaköszön a hasonlóság, például a tank vonalában és első rögzítésében, valamint az oldalán levő krómbetétben és az ülésen is.



Congratulazioni signor Bezzi!

Címkék:  ducati , 450 , scrambler



Gazs
2010-05-25 20:44:18

Kimondottan csúnya ez a motor szerintem. Valahogy gagyinak tűnik a ducatitól egy ilyen motor.

figgol
2010-05-18 21:02:46

Akár lehet középsztender is, csak akkor meg fura magasra felmegy, mikor fel van csukva..... majd megnézzük, ha kijön a szalonokba!

hangszoro
2010-05-17 07:38:08

Valószínűleg középsztender lesz az szerintem is. Eddig csak az index/duda trükközések voltak, mostmár nehogy az oldaltámasz is összevissza legyen!

FeR1
2010-05-16 14:02:04

Az nem középsztender? Nem látszik, de, ha jól logikáztam a rajzot, a tervező így gondolta. Mivel pont oldalról látszik, ezért fedésben van a pontos forma, meg a lengővilla is betakar a túloldalra. Szóval az egy középállvány akar lenni. Szerintem

figgol
2010-05-15 16:30:11

SZerintem kis városi motornak jó, de túrásni, vagy terepre nem mennék ki vele, de nagyvárosban az autósorok között ügyeskedni, meg járdára felmenni és leparkolni.....erre ideális! Amúgy fura, hogy jobb oldalon van az oldaltámasz.. Nem tükrözték véletlen a képet?? Még nem láttam jobbra támasztható motort

hangszoro
2010-05-14 17:08:49

Tulajdonképpen ez egy szép motor. De. De nekem olyan érzésem van, mikor nézem, mintha nem lenne befejezve. Részleteiben tényleg szép, de ha egészként nézem, olyan "még nincs kész". Remélem ezzel nem sértettem meg egyetlen világhírű motortervező gurut, ha meg mégis, így járt.

dragboyz86
2010-05-14 15:47:02

Én az előző Blogban megírtam mit gondolok a Ducati ilyen terveiről. Avval az volt a balyom, hogy az nem aszfaltra volt való. Erre ez.... Ezek velem szórakoznak?

FeR1
2010-05-14 13:01:41

Nekem a scramblerek nem jönnek be formailag, olyan se-se motor, ha lehet, akkor inkább a cross meg supermoto szülessen meg. De a saját kategóriájában nyilvánvalóan szép terv!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár