hirdetés
2010-05-05 , Írta: Szabó Zoltán, Képek: Oberdan Bezzi
Bookmark and Share

Oberdan Bezzi nem hétköznapi figura, rendszeresen ontja magából a különböző agymenéseit, de a legutóbbi már az őrület határán mozog.

Az olasz tervező rengeteg motorkerékpár ötletet vet papírra, és valószínűleg mindegyik helyet kap virtuális garázsában. Legutolsó rajzával azonban teljes mértékben elutasította a valóságot, és olyat alkotott, amely 100%-os biztossággal papíron marad.

Ducati Desmocross! Hallott már ilyet?



Az ok pedig, amiért ez valószínűleg csak rajz marad, hogy a ’70-es évek végén készült utoljára Ducati offroad modell és jelenleg nincs 450-es, egyhengeres blokkja sem az olasz gyártónak. Lehet, hogy Bezzi ennek a 30 éves szünetnek szeretne ezzel véget vetni és a lehetséges akadályoktól eltekintve igazán remekbe szabott gépről van szó. Az igazat megvallva, oda lehetne fagyasztani a mosolyt a 2010-es EICMA látogatóira egy ilyen koncepció motorral, főként ha Bezzi által megálmodott szupermoto változat is készülne belőle.

Címkék:  ducati , krossz , 450 , koncepció



Zsolty882
2010-08-21 22:02:37

Bikepicsen szoktam nézni Berzi képeit,vannak egész reális elképzelései,és van sok olyan motor,amire nagyon sajnálom,hogy nem mozdult rá a gyártó....Vagy legalább nem készitett valami hasonlót.

Gazs
2010-05-25 20:36:17

Szerintem szép motor. A kép alapján teljesen rendben van a gép. Jó ötlet lenne megcsinálni végleg! Bár gondolom ez is lesz vagy 5.000.000Ft... -ha a ducati megtartja a jó szokását.

dragboyz86
2010-05-06 18:01:54

Pffff..... nem rossz gondolat, végülis egy motorgyártó már van a fűrész szegmensben, miért is ne.
De viccet félre téve, a Ferrari sem gyárt terepjárókat! Szerintem a Ducati maradjon ott amiben jó, és az az aszfalt. Térhálós csőváz? Technikai újítások? Ez nem Ducati, és nem is lesz az.
Már gyerek korom óta, ha azt a szót említi valaki, hogy Ducati, akkor mindíg a különlegesség jut eszembe. Bár az új Monster számomra nem a legtutibb gép, de tetszik így is!

hangszoro
2010-05-05 21:48:18

De betörhetnének a hószán, valamint a láncfűrész piacra is, abban a szegmensben is biztos volna rá igény. Elvégre is több embernek van láncfűrésze, mint rendes motorkerékpárja. Legalábbis mifelénk. Meg mekkora májer volnál, mikor odalöknéd a szomszédnak, hogy, na vettem már én is egy láncfűrészt. Mennyibe került? 480 000 -be. MENNYIBE??? De ez egy Ducati öreg!

freazer
2010-05-05 20:31:24

leghet kerülne vagy kétszer annyiba mint egy japán verda
de minden esetre szemet gyönyörködtető
egyre jobban tetszenek a Ducatik

FeR1
2010-05-05 18:09:10

Nagyon ütne, ha megvalósítanák. Hát még , 450-es V2-est tolnának bele...

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár