Yamaha MT-07 Moto Cage

Csak egy színjáték? Szuper, de egy nyakast megérdemelne valaki





Hmmm… vajon miért van az a pluszcső ott oldalt? Talán nem volt elég merev a sima MT-07 váza? Mondjuk, ez nem valószínű, annak idején, amikor teszteltük, semmi olyasmi nem tűnt fel, hogy csavarodna, és azt sem hallottuk, hogy bárki panaszkodott volna hasonlóra. Lehet, hogy a gyárban jöttek rá valamire? De akkor meg miért nem upgradelték 2015-re ráncfelvarrás címen az alapgép vázát is? Pusztán szépészeti okokból látták el vele a Moto Cage-et?

 

 

Hát, ezzel a Cage-dzsel talán közel járunk a valósághoz. Ha arra nem is tudunk kielégítő választ adni, hogy miért van a blokkot ketrecszerűen körbevevő vázmerevítő a Moto Cage-en, és miért nincs az alap MT-07-esen, arra talán rájöttünk, honnan ered a név, ami magyarul ketrecet jelent. Ráadásul a váznak ezt a részét feltűnő pirosra festették, hogy hangsúlyozzák a meglétét. Amúgy telitalálat ez az egész motoron érvényesülő piros-fekete-szürke szín játék, amely remekül kiemel az amúgy tipikusan naked bike-os vonalvezetésből egy-egy elemet. Mint például a vízhűtő oldalsó védőlemezét, a lengővilla forgástengelyét, a kézvédő légterelő spoilerét, vagy az elöl-hátul fellelhető két gumi élvédőt az idomon. A pontot az i-re a két eltérő fényezésű felnivel teszi fel a gyár. Kis híján zseniális az ötlet. Illetve az ötlet százszázalékosan zseniális, a kivitelezésért meg egyszerűen nyakon kellene verni valakit ott, a Yamahánál. Mert a felni pirosa bosszantó módon nem egyezik a motoron található többi pirossal. A valóságban sokkal jobban nem, mint ahogy az a fotókon látszik. A felni ugyanis nem piros, hanem bordó, de legalábbis meggyszínű, míg a többi rész a gyümölcsös példánál maradva, cseresznyepiros.

 

A teljes tesztet a Motorrevü 2015/07-es lapszámában olvashatják! A megjelenés dátuma: 2015. 06. 25.

 

A teszthez ICON ALLIANCE sisakot és ICON Spaztik kabátot kaptunk a MotoPartsShop.hu jóvoltából.