Shadowners V2 nap - Először, de nem utoljára…

Négy évesek lettünk, s gondoltunk egy nagyot, szervezzünk egy olyan programot, ami újdonságként hat, hagyományt teremthet, és szenvedélyünk kiélésén túl másként is szórakoztató! Mindezt persze nemcsak magunknak, hanem a hozzánk hasonló stílusirányzatot kedvelő, komoly hagyománnyal rendelkező márkakluboknak!





Az utakon intünk egymásnak, felismerjük egymás jelképeit, de itt volt az ideje egy fokkal közelebbi kapcsolat kialakításának! S mi lehetne erre alkalmasabb, mint egy dögös, benzingőzös V2-es nap, minden évben május 2-án, vagy a hozzá legközelebb eső vasárnap!

Az ötletelést meghívás követte, néhány személyes találkozó után kialakult a programterv, s még a tél folyamán eldőlt, a napot a Harley-Davidson Tulajdonosok Budapesti Chapterével, és a Star Touring & Riding Klub tagjaival töltjük. Tudjuk, van még rajtuk kívül is néhány V2-es klub, de első alkalommal épp annyira féltünk is a házigazda felelősségétől, mint amennyire bíztunk az ötlet sikerességében!



A nap a budapesti Harley Davidson kereskedésben indult, a csapatok vezetői néhány mondattal bemutatták a klubokat, majd megismerhettük az új Sportstert, ami szerintem a legdögösebb Spori, amit valaha gyártottak! A szalon megtelt, az eligazítás után rendőri felvezetéssel átszeltük a várost, a közel 50 motor alig negyed óra alatt átért a fóti Honda Wilker kereskedéshez. Igazi fesztiválhangulat várt minket, hangos rock ’n’ roll, gyönyörű motorok, szendvicsek és bambi, írhatnám haverok, buli, Fanta… És még két teljesen új meglepetés, az új Black Spirit és a Shadow 750S modellek kézzelfogható közelségben! A közönség kedvenc azonban a Fury volt, szinte folyamatosan rótta a próbaköröket! Ezalatt megalakultak a vegyes csapatok, az eddigi klubrendet teljesen felborítva és elindult a verseny, ami a Chopper&Cruiser Challange nevet kapta! Fontosnak tartottuk és minden alkalommal hangsúlyoztuk, a verseny teljes tartama alatt nem számított az idő, tehát a versenyt másként kellett értelmezni, illetve a kapott feladatok során sem a személy sem pedig a motor nem kerül veszélybe!



Az első feladat közvetlenül a kereskedés mellett zajlott, igazi szurkolótáborok alakultak ki. A feladat pedig egyszerűnek látszott, néhány bójából álló pályát kellett megtenni egy PT Cruiser típusú távirányítós autóval, a feladat azonban mégsem volt ennyire egyszerű, mert csapatonként két fő játszott, egyik szavakkal irányított, a másik bekötött szemmel kezelte a távirányítót. Az ezután megkapott itinerben fényképek voltak a felkeresendő állomásokról, elvileg logikus sorrendben, de ezen lehetett változtatni! Volt csapat, amelyik Budapesten eltévedt már, telefonon lehetett segítséget kérni, de azért pontlevonás járt! A második pont a Duna Plázánál lévő Louis kereskedés volt, egy bélyegzés erejéig kellett betérni hozzájuk, majd jött a Lehel téren lévő Honda KARASNA, ahol nagy röhögések közepette egy oktató szimulátoron szenvedett majdnem mindenki halálos közlekedési balesetet! Ezután Szentendre következett, a RED LION PUB egy limonádéval és 100 darabos puzzle játékkal várta a versenyzőket. Volt akinek a kirakáshoz elég volt 14 perc, de a „legjobbak” 37 percig rakosgatták a képet! A következő feladat a visegrádi Thermál Hotelben volt, 21 kép különböző motorkerékpárok részleteit mutatta, ebből a legjobbak is csak 14-et ismertek fel helyesen! Volt még egy bélyegző pont Pilisvörösváron, az Aranyló Étteremben, majd a végállomás a Sólyomfészekben. Az estet egy könnyed vacsora, az eredményhirdetés és a Gang Bang zenekar zárta, sötétben, szemerkélő esőben hajtott el az utolsó motoros…

És, hogy ki nyert? Hivatalosan az egyes számú csapat, akik valamilyen adminisztrációs hibából a The Best néven futottak, de ennek azért nincs nagy jelentősége, mert mindannyian gazdagabbak lettünk egy olyan közös élménnyel, melynek minden bizonnyal lesz jövőre folytatása! A versenyen külön elismerést kapott a legidősebb motorral - egy 86-os Shadow VT600-as -, és az aznap legmesszebbről érkező motoros, aki Pápáról jött közénk!