Minden forint kettőnek számít!

Újságosoknál a 2013/8-as szám! Ráadásul ajándék FourFourTwo magazin jár hozzá!


Mivel az újságot összecsomagoltuk egy ajándék FourFourTwo magazinnal, nem tud csak úgy belelapozni. Segítünk, összeszedtük, hogy mire számíthat!

 

 

Önnek is az egyik kedvenc rovata az Előszó? Mező János augusztusi beköszöntőjében megidézi Zámbó Imrét, de a csattanót nem lövöm le - hoppá, elnézést a szóviccért, nem direkt volt. A tartalomjegyzék után következik az Intro, a hónap híreivel és újdonságaival - részletek az új Suzuki DL 1000 V-Strom-ról, a Yamaha XV950-ről és még sok más típusról, amik eddig csak pletykákban léteztek. De olvashatnak még egy rövid interjút a veterán korú kétüteműekkel Tókióba tartó spanyolokkal is, akiket a véletlen és egy kisebb műszaki hiba sodort Borsay Szabolcs műhelyébe.

Első nagyobb cikkünkben a Yamaha MT-09-ről és a háromhengeres motorjáról rántjuk le a leplet. Még ha eddig semmit sem tudott a típusról, most gyorsan a szakértőjévé válhat.

 

 

A Triumph Thunderbird Storm-ról már volt szó, de az újságból ki is derül, milyen érzés a legnagyobb soros kéthengerest a lábunk közé venni. Teszt közben folyamatosan hátrapillantgattunk ellenőrizni, hogy tényleg felgyűrte-e az aszfaltot a bődületes nyomaték!

 

 

A KTM 1190 Adventure-ről már korábban is írtunk, de ennyire részletes és alapos cikket viszont magyar nyelven sehol nem olvashattak. A neves német szakíró, Andreas Bildl szedi ízekre az osztrák újdonságot. Kitartó munkával azért sikerült fogást találnia az etalonnak számító túraendurón.

 

 

Majom a köszörűkövön! Magyarországra is eljutott a Honda MSX125, a legvidámabb kétkerekű. Mindenki viccesen néz ki rajta, de igazából élmény vele a közlekedés, amíg a városhatáron belül mozgunk.

Ugye eddig szinte csak végletek voltak? A Triumph és a KTM az egyik oldalon, a kis Honda pedig a tökéletes ellensúly. Azonban az újság közepe felé közelítünk az aranyközépútohoz: a 48 LE Speciál második részében folytatjuk az A2-es jogosítványhoz kompatibilis motorok bemutatását. Robogó, túraenduró, tökéletes mindenes és sportgép is akad - illetve egy gigantikus áttekintő. Extra az extrában: lefojtottuk a Kawasaki Z800e tartósteszt motorunkat 48 lóerősre, és megírtuk a tapasztalatainkat. Most kiderül, mire elég 48 ló.

 

 

Ha valaki igazi sportmotorra vágyik, előbb-utóbb szét kell néznie a 600-asok között. Összehasonlító tesztünkben egymás ellen küldtük a Honda CBR600RR-t, a Kawasaki Ninja ZX-6R 636-ot, az MV Agusta F3-at, a Suzuki GSX-R600-at, a Triumph Daytona 675-öt és a Yamaha YZF-R6-ot. Most kiderül, melyik milyen kompromisszumot követel, illetve melyik a legjobb?

 

 

A Honda NC700SD tartósteszt motorunkra két hónapja feltettünk egy pár Bridgestone Battlax Hypersport S20 sportgumit, és addig jártunk velük, míg a hátsó teljesen el nem kopott. Mit tudhat egy utcai motoron a MotoGP beszállítójának legújabb fejlesztése? És mennyi kilométer kellett, hogy eltűnjön róla a minta? Ez már egyenesen gumi-tartósteszt!

Persze nem csak a gumigyártók fejlesztenek. A Piaggio csoport az elmúlt egy évben nagyot gurított, itt az ideje a legfrissebb fejlesztéseiket alaposan kivesézni. Ezek egyelőre csak a csúcsmodellekben érhetők el, de pár év múlva alapnak számítanak majd - mert igény lesz rájuk.

Ugye mennyi újdonság, és alig vagyunk túl az újság felén!

Aki tovább pörgeti az oldalakat, láthatja, hogy jön a tesztnapló, a motorparkunk eseményeivel, majd az Alpine MotoSafe füldugóról összegyűjtött tapasztalataink következnek. A Baleset-megelőzés rovatunkkal a preventív vezetés mesterévé válhat - tudják, amikor nem kellenek három betűs elektronikák, mert a SZEM figyel, és az AGY előre tudni fogja, mi fog következni.

A 70. oldalon kezdődik Ocskay Zoltán meséje az OEC Commanderről, ennél a cikknél garantáltan nevetni fog - senki más nem ír így veterán motorokról, minden sora élmény!

 

 

A múltból egyenesen a jelenbe rántja a Mező János nyugat-afrikai kalandozásának harmadik része, amiben egy gyémántbányát látogat meg. Ha elmúlt a beszámoló utáni döbbenet, még a sportrovat előtt találja a Pilisi Gyermekotthonba tett látogatásunkról szóló rövid írást.

Az újságot a Finálé zárja, ami ebben a hónapoban a Harley-Davidson fennállásának 110. évfordulójára rendezett római ünnepről szól: a 80 000 – jól olvasta, nyolcvanezer! – motoros alkotta konvoj a tengerpartig ért!

És ha ennyi olvasnivaló nem volt elég, ott a Motorrevü mellé csomagolt FourFourTwo! Több mint 100 oldalon a világ legnépszerűbb sportja!