Honda X-ADV

Az Africa Twin dizájnja egy robogóba ültetve, plusz egy csipetnyi terepjáró képesség. Őrültség lenne? Vagy nagyon is használható elképzelés? Ennek jártunk utána Szardínián, ahol aztán mindenféle úton és mindenféle helyzetben próbára tettük az X-ADV-t.





Minek nevezzelek? A kérdés teljesen jogos, hiszen kérve vagy kéretlenül mindenki megpróbálja valamiféle kategóriába zárni a Honda legújabb kétkerekűjét. Születése is egyszerre regénybe illő, másrészről maga az élet hozta (lásd a 32. oldalon). Az alapelvárás az volt, hogy lazán lehessen vele a városban randalírozni, de a hétvégi kiruccanás se legyen a létért való küzdelem. Az eredmény pedig egy ezelőtt még sohasem volt jármű lett: a Honda X-ADV, mely a robogó és motor közötti keskeny határmezsgyén mozog.

 

 

A 17-es első kerék, a masszív fordított első villa, a magas offroad kormány, a motort körbeölelő váz, a hatfokozatú DCT váltó és a láncos véghajtás alapján a motor címkét kellene ráragasztani. Másrészt ott az ülés, a lábtartó trepni, az ülés alatti raktér, és legfőképp, hogy nincs tank előttünk, szóval az X-ADV mégiscsak robogó – ahogy a kiindulási alap is...

 

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb (2017 március 23-án megjelenő) számában olvasható! A lap megtalálható újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található!