Menetpróba: KSR TW 125

Talán ellentmondásosan hangzik, de városba az egyik legcélszerűbb jármű egy könnyű, kis fogyasztású, könnyen kezelhető, megfizethető árú kis enduró. Például ez itt, ni!





A KSR Groupról és szerteágazó modellpalettájának hazai importőréről nem is olyan régen írtunk a Motorrevü lapjain. Megtudtuk, hogy Európa legnagyobb forgalmazójáról van szó, cikkünket úgy is kezdtük, hogy „Európa egyik legnagyobb motorértékesítője, a maga 60 000 eladott motorjával”.
Hozzájuk tartozik a Surron elektromos terepmotor, a vintage stílusú Brixton, újabban a Lambretta és a Malaguti is. Az itthon is ismerősen csengő, korábban Generic márkát immár saját néven gyártják és forgalmazzák.

Tesztünk főszereplője is a KSR-től érkezett, a szemrevaló 125-ös enduró neve KSR TW 125 X. Létezik hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező supermotó is, a névben található X betű azonban 21-es első és 17-es hátsó kereket jelent, tehát enduró.
Első pillantásra minden rendben van, a megjelenés, a méret egész komoly motor benyomását kelti. Talán nem annyira komolyét, mint annak idején az utolsó DT 125-ösök, de hát azok teljes értékű endurók voltak, 15 lóerőt meghaladó teljesítménnyel.

A TW 125 inkább amolyan városi enduró a maga 21/17-es kerék párosításával és 10 lóerős teljesítményével. Az arányok, és a forma teljesen rendben van, igazi hosszúlábú bokorugró alkat jelentős szabad magassággal, hosszú rugóutakkal, amolyan modernebb fajta enduró kinézettel, magasra húzott, kissé DR Big-szerű első sárvédővel. A városiasodásról egyelőre csak a 17 colos hátsó kerékméret árulkodik.




Akciós Motorrevü előfizetés + PowerBank itt

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2019/12 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.
Képek: Mező János