EICMA újdonságok 1. rész

A valaha volt legsikeresebb EICMA-n jártunk: 43 országból 1887 márka hozta el termékeit Milánóba, amire közel 800 000 látogató volt kíváncsi! Hiába a küszöbön álló Euro5, nem enyhül a teljesítményháború, ezúttal a brutálerős nakedek feszegetik a határokat. A közönség pedig vevő erre, a Show legszebb Motorkerékpárjának a Ducati Streetfighter V4-et választották.





A Piaggio Group hatalmas, 1800 m2-es standot rendezett be márkáinak a 77. Nemzetközi Mo­torkerékpár Show-n, melyek közül idén a fősze­repet egyértelműen az Aprilia kapta. A noalei gyártó tavaly óta izgalomban tartja rajongó­it, sajtóbemutatóján 2020-at egyenesen egy új korszak kezdetének aposztrofálta. A ’new era’ első képviselője a tavaly már koncepciókön­tösben bemutatott RS 660, melyben egy va­donatúj fejlesztésű, soros kéthengeres blok­kot találtunk. Az Aprilia mindig is élenjárt az elektronikai asszisztensek fejlesztésében, a 100 lóerős, 169 kg tömegű sportgépet is felsze­relték minden okossággal. Ride-by-wire gáz­kar és hattengelyes inerciaplatform támogatja az APRC elektronikus segédeinek működését. Ötféle vezetési mód teszi élvezetessé, dinami­kussá vagy éppen biztonságossá az RS 660-at.




Viszlát F 800 R, éljen az F 900 R! A BMW mos­tantól már Dynamic Roadsternek nevezi a kö­zépkategóriából egyre inkább szökni pró­báló nakedét. Ráadásul érkezett mellé egy hiánypótlónak számító változat is: az F 900 XR Adventure Sport már ránézésre is egy iga­zi multifunkciós motornak tűnik. A két mo­dell acél hídváza és blokkja megegyezik, utób­bi az F 850 GS 2018-ban bemutatott soros kéthengeresének továbbfejlesztett verzió­ja. A hengerűrtartalom immár 895 cm3, ami­hez 105 lóerő maximális teljesítmény párosul.

Akciós Motorrevü előfizetés + PowerBank itt
A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2019/12 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.
Képek: Mező János