Bemutató: Harley-Davidson túramotorok 2019

2019-re végre megkapták a Harley túramotorjai a Milwaukee Eight motor 144 köbinches (1868 cm3-es) változatát. Ez a tény önmagában elég volt egy bemutatóhoz. Meg hát azért adódott egy másik apropó is...


Roag Glide Special


Igen, voltak közöttünk olyan újságíró kollégák, akik úgy vélték, semmi egyebet nem csinált a Harley-Davidson, pusztán az eddiginél nagyobb, új kijelzővel látta el, és átprogramozta a túramotorjaiba szerelt infotainment rendszert, aztán meg meghívta a világsajtót, hogy nagy palávert csapjon az egésznek. Legalábbis ezt lehetett leszűrni előzetes reakcióikból. Nem teljesen alaptalan állítás, de a cég védelmére legyen mondva, szükség is volt a változtatásokra.


Road King Special


Még azoknak is, akik egyébként kívülről megtanulták az előző berendezés biblia vastagságú használati útmutatóját, doktori disszertációt írtak programozási ismeretekből, rendre beletört a bicskájuk a kísérletbe, és a kétségbeesés határára sodródva, szitkozódva felhagytak a próbálkozással. Na de most ennek vége, mert megszületett az új, könnyen használható változat, amely a Harley-ra jellemző módon a hangzatos „Boom! Box GTS” nevet kapta a keresztségben.

Ami a „Boom!”-ot illeti, azt tényleg nagyon tudja: összesen 900 W kimenő teljesítménnyel büszkélkedhet az akár nyolc hangszórót számláló rendszer, sőt, a drágább CVO modellváltozatok esetében egyenesen 1200 W-ot zúdít rá a motorosra. Ha valamilyen hirtelen indíttatástól vezérelve szabadtéri fesztivált akar rögtönözni az illető, nem kell mást tennie, mint leállítania a motorját valamelyik sportpályán, és felcsavarnia a hangerőt.


Akciós apák napi előfizetés 32% kedvezménnyel itt!





A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2019/06 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.