BMW R18 Cruiser tanulmány

A Concept R18-at Olaszországban mutatták be a Villa d'Este rendezvényen.



A bajoroknak nem volt hasonló stílusú gépük, amióta 2004-ben befejezték a R1200C gyártását. A nagy prototípus boxer a legapróbb részletekig megtervezett: a motorblokk és a sebességváltó üvegporral fújt alumíniumból készültek, ami ideális alapot teremt a kézzel polírozott alumínium elemeknek, valamint a szíjvédőnek és a szelepfedeleknek. Az egyelőre még csak tanulmány státuszban lévő klasszikus stílusú kéthengeres bokszer az 1960-as évek formavilágát idézi, csepp formájú tankjával és alacsony, bobberes ülésével. A kipufogóvég, a krómozott hengerfej, tökéletes összhangban vannak a lakk fekete fényezéssel. A küllős kerekek elöl 21 hátul 18-as átmérőjűek, Metzeler gumiabroncsokkal felszerelve.




Korábban már a CUSTOM WORKS ZON épített egy, a BMW Motorrad megbízásából egy modellt az 1800 köbcentis blokkal, a prototípust erőforrást használva az amerikai Revival Cycles motorkerékpár-építő műhely is villantott egy épített szépséget. A BMW nem titkolt célja, hogy a cruiser szegmensben több hasonló modellt dobjon piacra és új vevőkört sikerüljön ezekkel a gépekkel szereznie.