2019-es Honda újdonságok az EICMA kiállításon

Élőben jelentkezik a Motorrevü Milánóból, ahol a Honda leleplezte 2019-es újdonságait.



CB650R

Már az Intermoton is kecsegtetett a japán gyártó a Neo Sport Café család új tagjával. Most végre a közönség is láthatta a 650-es blokkal szerelt gépet, jól kiegészíti a CB1000R, CB300R és CB125R triót ez a középkategóriás. Elől 41 mm-es Showa telók, négydugattyús első féknyergek és csúszó kuplung fűszerezi az összképet.




CBR650R

Az új CBR650R, a CBR1000RR Fireblade-re éles, agresszív vonalait örökölte. 6 kg könnyebb, mint a CBR650F sportosabb vezetési pozícióval, más kormányszöggel és hátrébb helyezett lábtartókkal várja leendő gazdáit. 94 lóerős teljesítményével méltő az R elnevezésre, ezt az erőt 12 ezres fordulaton adja le az erőforrás. Jó hír, hogy 35 kW-os változatban is elérhető lesz. Így akinek megtetszett a formavilága, de nincs korlátlan jogosítványa nem kell lemondania róla.




Az A2-es kategóriával rendelkezőknek az 500-as blokkal szerelt CB500F, CBR500R és CB500X típusok érkeznek 2019-ben. Mindhárom motor teljes LED-es világítással, bővített fokozat kijelzős LCD kijelzővel szeretne ütőképes lenni. Az X változat most már tényleg alkalmas lesz terepre is, köszönhető ez az új 19 colos első keréknek és a hosszabb felfüggesztésnek. A sorkettes erőforrások csúcsteljesítményük továbbra is 35 kW, 47 lőerő. A megújult 500-asokhoz alapfelszereltségként jár a kuplungasszisztens, miként a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló is szériatartozék.





Szintén az EICMA keretein belül mutatkoznak az alábbi továbbfejlesztett modellek:

CBR1000RR Fireblade és CBR1000RR Fireblade SP

A 2017-es modellváltásnál már a „Next Stage Total Control” filozófia vezette a mérnökök ceruzáját a Fireblade-ek tervezésekor, ezt a szintet múlták most felül, hogy a legendás gépek még jobban teljesítsenek versenypályán. A HRC MotoGP-csapat mérnökeinek bevonásával finomítottak a HSTC és az ABS működésén, valamint külön szabályozhatóvá tették az Egykerekezés-gátlót, és egy „W” formájában saját ikont adtak neki a folyadékkristályos műszeregységen.

X-ADV

2017-ben érkezésével, 2018-ban pedig több szintű HSTC-jével, G-kapcsolójával és terepezést megkönnyítő DCT váltójával borzolta a kedélyeket az elképesztően népszerű Honda X-ADV. Idén új fényezésekkel irányítja magára a rivaldafényt a modell, a palettán immáron álcázott, terepszínű kivitel is szerepel.

GL1800 Gold Wing


A 2019-es GL1800 Gold Wing többek között Apple CarPlay-t kapott és új fényezések is elérhetők hozzá. A lábváltós kivitel ezentúl Heavy Grey Metallic színben is megrendelhető, a dupla kuplungos automatikus váltóval felszerelt GL1800 Gold Wing Tour csúcsmodell pedig Pearl Hawkeye Blue árnyalatban is hazavihető.

SH300i

Ezentúl a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) is szerepel a páratlanul népszerű, nagyteljesítményű Honda SH300i felszereltségi listáján, mi több, intelligens kulcsa már az extraként rendelhető túradoboz zárját is vezéreli