Menetpróba: Ducati Scrambler 1100

Aki az elmúlt két évben valamikor is betévedt egy Ducati-kereskedésbe és elbeszélgetett az eladókkal, az egyrészt lelkes áradozásokat hallgathatott végig a kis 400-as és 800-as Scramblerek sikereiről, ugyanakkor minden bizonnyal megfogalmazódott benne egy kérdés: az olaszok miért nem építenek egy nagyot is?

A nyeregbe pattanva az első benyomás: a biciklizés lazaságától, ami két kisebb testvérén ülve eltölti az embert, ez a motor nagyon távol áll. Ezen minden hosszabb vagy szélesebb: a kormány, a tank, a tengelytáv, a villa. Vagy éppen magasabb: a pilóta 810 milliméteres távolságban lebeg a föld fölött, 20 milliméterrel magasabban, mint a két kisebb modellen. Ráadásul a nyereg is szélesebb, ami a kis növésűek számára megnehezíti, hogy biztonságosan, teli talppal elérjék a talajt. De semmi pánik: egyrészt még a csak 1,67 méterre nőtt pilóták lába is biztonsággal eléri a földet, másrészt a Ducati mindenről gondoskodott: alacsonyabb és magasabb ülés egyaránt megtalálható a kiegészítők kínálatában, hogy az extrémebb növésűeket is boldoggá tegyék.

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2018/7 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található