Egy Adventure motornak mindent tudnia kell

Persze az sem árt ha egy sokat látott motoros tekergeti a gázkart.


A videó középpontjában a KTM 1290 Super Adventure R és Kevin Carmichael áll. Kevin neve ismerősen csenghet idehaza is, hiszen Amrein Lacinak köszönhetően ő volt az első világsztár akit a Kaposvári Streetfighter napokon láthattunk a 2000-es évek elején. Nem tegnap volt de azt amit Kevin művelt a lecsupaszított GSX-R 1000-rel nem feledi aki látta. Kevin mindig is a nagy motor, nagy hang, nagy show elméletben hitt ez a stílus maradt a védjegye is. Európa és világbajnoki címet is szerzett aztán idővel elfordult a versenyzéstől és a bemutatóira koncentrált. Ha esetleg valaki nem ismerné Kevin munkásságát annak érdemes megnézni az egyik leghangulatosabb bemutatóját, amit az őrült francia közönség előtt tartott, a 2004-es Burns Day-en:

A Suzukis évek után Triumph gyári versenyző lett és az együttműködésük egészen 2016-ig tartott. Az angol gépről osztrák motorokra pattant ami több szempontból is ideális neki. Első szempont, hogy az agilis 690-es gép mellett a gyár bestiáját, a 1290 Super Duke-ot is terelgetheti, a másik fontos tény Kevin hobbija, tevékenysége. Imádja a terepezést és a kalandorkozást, kedvenc helye Dél-Afrika, de a skót motoros, hazájában is szervez turákat.

Nem meglepő hát, hogy a KTM 1290 Super Adventure R-t is örömmel és igen látványos módon vitte táncba. 200 fölötti tempóval a homokos tengerparton, terepen vagy versenypályán keresztben mind azt bizonyítja, hogy Kevin nem az a gáz elvevős fajta... Még egy adalék, egy interjúban megkérdezték őt a mai motorokon található elektronikai segédletekről mire Kevin csak annyit mondott: addig nagyon jók és hasznosak amíg kikapcsolhatóak... Ha nem lehetne kikapcsolni őket nem is motorozna :)

 

Képek: KTM