EICMA Milánó 2017: Keanu Reeves és az ARCH Motorcycles odacsapott

Milánóban bemutatott két újdonságuk kifinomult érzékekre, megszállottságra és kellő merészségre utalnak.





Az EICMA-t megelőzően írtunk róla, hogy Keanu Reeves tiszteletét teszi a kiállításon és nem is csupán mint sztárvendég. Az általa és Gard Hollinger által alapított Arch Motorcycle Company ugyaniskettő újdonságot leplezett le Milánóban. Ezek közül a KRGT-1S képviseli a harcra kész vonalat míg a Method 143 névre keresztelt koncepció a vad jövőt képviseli.

A KRGT-1S egyenes ági leszármazottja a 2015-ben bemutatott első modelljüknek (KRGT-1), melynek köszönhető a siker. A z akkori cél egy agresszíven vezethető cruiser megalkotása volt ami a kényelmet sem mellőzi. A modell nevében megjelenő "S" azonban nem a véletlen műve, a sportosságra rádobtak még egy lapáttal. A motor szívét továbbra is az elődben megismert, gigászi, 2032 cm3-es egység adja mely Nm nyomatékot teljesít.


A sportosító kúra hatása szemmel látható, a karbon kerekekhez pedig szintén nem kell túl sok kommentárt fűzni. A legjobb, hogy elérhetővé tették az ABS-es fékeket, valamint EURO 4-es szabályoknak megfelelővé tették a csomagot, így Európában is elérhetővé válik alkotásuk.

És, hogy mi a legtutibb a KRGT1S-ben? Gyaníthatóan sokaknál az igen egyedi, felugró tanksapka takaróra esne a választás... Ilyen az amikor szabadon szárnyalhat az elme!

Ha ez nem lett volna eléggé nyálcsorgató újdonság akkor érdemes átfutni a képeket a koncepció motorjukról, az ARCH METHOD143-ról. A motor az eszméletlen külsején túl a karbon vázával hódít. A vázon túl a lengővilla és a kereke is ebből az anyagból készül melyet a BST nevű cég szállít.

A futómű terén sem bízták a véletlenre a dolgokat, a partnerük ezen a téren az Öhlins. A blokk ebben az esetben egy 2343 cm3-es egység lesz. A motor jelenleg fejlesztés alatt áll de tucat termék később sem fog válni belőle. A tervek szerint összesen 23 fog készülni belőle.

Jó az irány, folytassák!

Képek: www.archmotorcycle.com