Jogsi gyilkos - Aprilia RSV4 RF

Aki követte az elmúlt évtizedben a Superbike világbajnokságot az tudja, hogy a gyári támogatású RSV4-ek legyőzése egyáltalán nem volt egyszerű feladat. Természetesen a Superbike vb-s sikerekhez a szabályok értelmében elengedhetetlen a megfelelő alap. Mi viszont olyan szerencsések voltunk, hogy nem is az alap, hanem az utcára kiadott legspécibb és legerősebb RF verzióval motorozhattunk! Rám az utcai rész hárult, míg pályán Bódis Ricsi tekergette a gázt az Aprilián.





"...Aki egyszer belekóstol ebbe a világba, annak vége, bármilyen verseny vagy versenytechnika azonnali bizsergést indít el az emberben. Pláne egy olyan spéci cucc mint az Aprilia. A szembetűnően szép dolgoktól kezdve, mint amilyen a polírozott lengővilla, az olyan apró finomságokon át, mint a mart csavarok, az olyan impozáns műszaki megoldásokig, mint amilyen az állítható villaszög vagy a motor befogatási pontja, egyszerűen mind csak olaj a tűzre. A bal karmánycsutka kialakítása, ahol a kipörgésgátló, az egykerék kontroll, box limiter és a menürendszer kapcsolói kaptak helyet, ugyanúgy tiszteletet parancsoló részletek voltak számomra, mint az Aprilia eddig megszerzett 54 világbajnoki címe előtt megemlékező matrica a tankon...."

"Bevallom őszintén, eddig nem voltam Aprilia fan, de ez a motor gyárilag is szenzációs." - Bódis Richárd

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2017/10 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található!

Képek: Mező János