Az X-ADV meghozta a kedvet a tereprobogózáshoz?!

A Honda által kitaposott ösvényre lép a Kymco. A kép láttán nem csak az ötletet merítették az X-ADV-ből.


A Honda húzott egy merészet amikor megalkotta és piacra dobta az X-ADV terep robogóját. Lehet, hogy sokan fenntartással kezelték, lehet, hogy sokan nem hittek benne, azonban a Honda receptje működött, sőt siker lett belőle.

Csak idő kérdése volt innentől kezdve, hogy a vetélytársak közül kinél bukkan föl rücskös gumis robogó a kínálatban. Bár még a kiállítási szezon előtt állunk de az már most biztos, hogy a Kymco az első aki bejelentette, hogy megméretteti magát ezen a piacon. Motorjukról egyenlőre csak egy terv látható azonban a milánói kiállításon már élőben is megtekinthető lesz a C Series névre hallgató motor.

A motor alapjául várhatóan az új Kymco AK500-as szolgál majd, míg a futómű és egyéb részek természetesen átalakításra kerülnek majd a "terep" igényekhez igazítva.

A képet végignézve a motor múzsája valóban az X-ADV lehetett, a nagyobb kacsacsőr nevezhető jelentősebb eltérésnek a motor elejét vizsgálva. A hátsó traktusnál viszont a Hondáéval szemben elmarad a hosszú lengővilla és az ehhez kapcsolható nagyobb rugóút.

Novemberben már többet fogunk tudni a riválisról.