Az Intermot nagykövete

Bemutatkozott a Yamaha XV 950 R Dragger by Marcus Walz.


Az Intermot kiállításon belül hangsúlyosabb szerepet kaptak az épített motorok a 2016-os évben, ahol a Intermot customized névre keresztelt részleg kvázi egy külön show-t képviselt a kiállítás medrében. A kiállítás szervezői a pozitív fogadtatásnak köszönhetően szeretnék ha a custom vonal erősödne és 2018-ra már nemzetközi találkozóvá válna az elindított folyamat.

Ezért is építtették meg Marcus Walz-al új motorjukat, mely kiállításról-kiállításra, versenyről-versenyre fog járni és hírét vinni az Intermot customized fejlődésének.

A motor a kölniek Ducati Scramblerének utódja, mely Marcus és csapata által kettő hónap alatt született meg. Az ültetett, megcsonkított drag stílus jól áll a motornak. A motoron nem csak katalógusból származó alkatrészeket látunk, a tank acélból, az ülésidom alu lemezből, kézzel készültek. Arról, hogy érzékszerveink közül ne csak a szemünk, hanem a fülünk is jól lakjon az SC-Project kipufogó gondoskodik, titán kialakításának köszönhetően súlyt is spóroltak használatával. A futóművön is fejlesztettek, hátul Touratech, elöl Wilbers alkatrészek felhasználásával.

Mivel a motor nem csak díztárgynak, kiállítási eszköznek szánják, ezért a motor teljesítményén is javítottak, a gyári 60 helyett már 70 ló áll rendelkezésre.

Természetesen a motor színéhez igazított sisakok is készültek, hiszen az Essenza sprintversenyeken nem csak az számít, hogy ki pillantja meg elsőként a kockás zászlót, legalább ekkora súllyal bír a megjelenés is.

A motort Montlhéry-ben (Franciaország) mutatták be az ottani Café Racer fesztiválon, ahol az egyik leghíresebb női stunt riderrel, Mai-Lin Senf-el a nyeregben. A mai napon pedig már a Glemseck 101 Sprint fesztiválon fognak gyorsulni vele.

Képek: Intermot