2017-es Harley-Davidson túramodellek

Több erő, nagyobb nyomaték, jobb hűtés. Kevesebb vibráció, jobb fogyasztás, szebb kipufogó hang és karcsúbb dizájn. Másképpen fogalmazva: mindenben jobb, mint az elődje volt.





...Kiegyensúlyozótengely került a blokkba, hogy ‒ ezt még leírni is nehezünkre esik – csökkentsék a vibrációt! Ide jutottunk! Amikor a Harley‒Davidson eddig a good vibration egyik legodaadóbb híve és szószólója volt! Ezelőtt egyébként egészen addig tanácstalanul álltunk, míg meg nem tudtuk, hogy a változtatásokat, fejlesztéseket a szokásos, „megkérdeztük a motorosokat, mit szeretnének” felmérés előzte meg, Lehet, hogy az a jó rezgés a múlté? A ma Harley‒Davidson vásárlója már nem akar rezegni se jól, se rosszul? És mi újság a Harley-szívveréssel?

 

 

Aztán tökéletesítették az üzemanyag-ellátó rendszert, hengerenkénti befecskendezéssel látták el, finomítottak a váltó működésén, immáron nem csattan akkorát és még puhábban jönnek a fokozatok...

 

A teljes anyagot a megújult Motorrevü legfrissebb számában olvashatja! A lapot keresse az újságárusoknál, vagy fizessen elő! Akcióinkról ezen a linken tájékozódhat!