hirdetés
2010-05-20 , Írta: Czéh Attila, Képek: Czéh Attila
Bookmark and Share

Négy évesek lettünk, s gondoltunk egy nagyot, szervezzünk egy olyan programot, ami újdonságként hat, hagyományt teremthet, és szenvedélyünk kiélésén túl másként is szórakoztató! Mindezt persze nemcsak magunknak, hanem a hozzánk hasonló stílusirányzatot kedvelő, komoly hagyománnyal rendelkező márkakluboknak!

Az utakon intünk egymásnak, felismerjük egymás jelképeit, de itt volt az ideje egy fokkal közelebbi kapcsolat kialakításának! S mi lehetne erre alkalmasabb, mint egy dögös, benzingőzös V2-es nap, minden évben május 2-án, vagy a hozzá legközelebb eső vasárnap!

Az ötletelést meghívás követte, néhány személyes találkozó után kialakult a programterv, s még a tél folyamán eldőlt, a napot a Harley-Davidson Tulajdonosok Budapesti Chapterével, és a Star Touring & Riding Klub tagjaival töltjük. Tudjuk, van még rajtuk kívül is néhány V2-es klub, de első alkalommal épp annyira féltünk is a házigazda felelősségétől, mint amennyire bíztunk az ötlet sikerességében!



A nap a budapesti Harley Davidson kereskedésben indult, a csapatok vezetői néhány mondattal bemutatták a klubokat, majd megismerhettük az új Sportstert, ami szerintem a legdögösebb Spori, amit valaha gyártottak! A szalon megtelt, az eligazítás után rendőri felvezetéssel átszeltük a várost, a közel 50 motor alig negyed óra alatt átért a fóti Honda Wilker kereskedéshez. Igazi fesztiválhangulat várt minket, hangos rock ’n’ roll, gyönyörű motorok, szendvicsek és bambi, írhatnám haverok, buli, Fanta… És még két teljesen új meglepetés, az új Black Spirit és a Shadow 750S modellek kézzelfogható közelségben! A közönség kedvenc azonban a Fury volt, szinte folyamatosan rótta a próbaköröket! Ezalatt megalakultak a vegyes csapatok, az eddigi klubrendet teljesen felborítva és elindult a verseny, ami a Chopper&Cruiser Challange nevet kapta! Fontosnak tartottuk és minden alkalommal hangsúlyoztuk, a verseny teljes tartama alatt nem számított az idő, tehát a versenyt másként kellett értelmezni, illetve a kapott feladatok során sem a személy sem pedig a motor nem kerül veszélybe!



Az első feladat közvetlenül a kereskedés mellett zajlott, igazi szurkolótáborok alakultak ki. A feladat pedig egyszerűnek látszott, néhány bójából álló pályát kellett megtenni egy PT Cruiser típusú távirányítós autóval, a feladat azonban mégsem volt ennyire egyszerű, mert csapatonként két fő játszott, egyik szavakkal irányított, a másik bekötött szemmel kezelte a távirányítót. Az ezután megkapott itinerben fényképek voltak a felkeresendő állomásokról, elvileg logikus sorrendben, de ezen lehetett változtatni! Volt csapat, amelyik Budapesten eltévedt már, telefonon lehetett segítséget kérni, de azért pontlevonás járt! A második pont a Duna Plázánál lévő Louis kereskedés volt, egy bélyegzés erejéig kellett betérni hozzájuk, majd jött a Lehel téren lévő Honda KARASNA, ahol nagy röhögések közepette egy oktató szimulátoron szenvedett majdnem mindenki halálos közlekedési balesetet! Ezután Szentendre következett, a RED LION PUB egy limonádéval és 100 darabos puzzle játékkal várta a versenyzőket. Volt akinek a kirakáshoz elég volt 14 perc, de a „legjobbak” 37 percig rakosgatták a képet! A következő feladat a visegrádi Thermál Hotelben volt, 21 kép különböző motorkerékpárok részleteit mutatta, ebből a legjobbak is csak 14-et ismertek fel helyesen! Volt még egy bélyegző pont Pilisvörösváron, az Aranyló Étteremben, majd a végállomás a Sólyomfészekben. Az estet egy könnyed vacsora, az eredményhirdetés és a Gang Bang zenekar zárta, sötétben, szemerkélő esőben hajtott el az utolsó motoros…

És, hogy ki nyert? Hivatalosan az egyes számú csapat, akik valamilyen adminisztrációs hibából a The Best néven futottak, de ennek azért nincs nagy jelentősége, mert mindannyian gazdagabbak lettünk egy olyan közös élménnyel, melynek minden bizonnyal lesz jövőre folytatása! A versenyen külön elismerést kapott a legidősebb motorral - egy 86-os Shadow VT600-as -, és az aznap legmesszebbről érkező motoros, aki Pápáról jött közénk!

Címkék:  shadowners , v2 nap



vtx1300elira
2010-05-21 16:57:41

Hát ez különösen nagy öröm számomra,hogy a HD-ok is részt vettek ebben a programban.

dragboyz86
2010-05-21 12:04:30

Ezek az emberek irigylésre méltóak!

figgol
2010-05-20 14:13:52

Ezek a vetélkedők nagyon jók lehettek!

hangszoro
2010-05-20 13:04:11

Ilyen az igazi versenyszellem! Győzzön a legjobb........jók az ilyen találkozók, erősítik az összetartást, meg olyan "tartozom valahová" (nem csak bank) érzést adnak az embernek.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár