hirdetés
2009-04-08 , Írta: Szabó Zoltán, Képek: Honda
Bookmark and Share

Ahogy megérkezett a nyár, a Honda rögtön bemutatta legújabb motorját, a VTR250-et. Az alapkoncepciót a 1982-ben bemutatott VT250F-től örökölte az újdonság, vagyis marad a V2-es blokk.

Régóta panaszkodunk már, hogy a 250-es kategória egyre csak szűkül, és gyakorlatilag már csak néhány gyártó rendelkezik igazi belépő modellel. Néhány éve ugyan a Honda megpróbálta betölteni ezt az űrt a CBF250 és CBF500 modellekkel, de nem sokáig maradtak a kínálatban ezek a motorok az Euro3-as környezetvédelmi normák bevezetése miatt. Ám úgy tűnik, a Honda nem akar beletörődni abba, hogy a legkisebb motorjai már nem kimondott kezdőmotorok.

Honda VTR250
Térhálós acél váz V2-es motorblokk

A Honda VTR250 mostanában divatos, térhálós acélcső vázat kapott - mint ahogyan pl. a Suzuki Gladius is. A blokk alapkoncepciója nem új keletű, a kéthengeres V motor 1982-ben látott napvilágot, mostanra üzemanyag-befecskendezést és katalizátort is kapott, így teljesíti az Euro3-as követelményeket.

Honda VTR250
A legújabb 250 cm3-es Honda

30 LE-s teljesítménye pontosan a 250-es kategória átlaga, amelyet 10500-nál ad le a motor, de nem ez is a fontos, hanem a kezelhetőség, amelyről majd az első tesztek után tudunk véleményt mondani. A VTR250 161 kg menetkész tömege, 64,7 fokos villaszöge és masszív első villái mindenesetre biztatónak tűnnek. Az pedig, hogy a Hondának újra van 250 cm3-es naked bike-ja egyenesen örvendetes.

Címkék:  honda , vtr250 , 2009



freazer
2010-01-30 16:57:22

az ilyen motorosok inkább ne motorozzanak, elég baj van a vasárnapi autósokkal is nem kell vasárnapi motoros

Hr.Geiger
2010-01-30 16:22:07

Minél több ilyen gép kéne ismét, hogy elérhetőbb áron is lehessen motorozni, mert vannak, akiknek már a fél liter is giga-machine ! Egy ilyennel viszont szívesen elgurulgatna a vasárnapi ebéd előtt vagy után, esetleg helyette!

freazer
2010-01-28 21:13:01

nem élema V2-est de nem néz ki rosszúl

KáoszXR6
2010-01-28 16:50:17

Ez azért jobb mint a CBf-ek szerintem,jó ötlet volt ez a motor!

FeR1
2009-11-22 19:21:21

Ilyenen tanultam meg motorozni...na jó, motorozni nem tanultam meg, csak ilyennel szereztem jogsit

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár