hirdetés
2009-06-17 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

Az Erzberg Rodeo amellett, hogy Európa egyik legnehezebb enduro versenye, nem burkolózik teljes komolyságba. A lényeg a szórakozás és a szórakoztatás. Ebben pedig részt vesznek mind a rendezők mind pedig jó néhány versenyző, akik nem éppen megszokott versenymotorral indulnak.

Összeállítottunk Önöknek egy csokorra valót az Erzberg legviccesebb és legérdekesebb momentumaiból.

1. Cagiva Mito vázba berhelt KTM LC8 blokkos szörnyeteg, amelynek megalkotása egészen bizonyosan gondos tervező munka után kezdődött csak el. A blokk előtti kis hasidom valójában egy tartály, a segédvázon pedig egy Ducati farokidom csücsül. Kell-e annál több bizonyíték, hogy ez egy valódi versenymotor, mint az oldalsztender hiánya – melyet némi súlycsökkenés reményében szereltek le -, valamint az ezt helyettesítő speciális eszköz.

 

2. Honda Helix 250. A versenyre felkészítéskor a külcsín volt a fontos, ennek jegyében a motorkerekeit zöldre festették, a motor teljes egészét – beleértve a pilóta sisakját is - pedig tarka tehén imitációvá sikerült varázsolni.

Egészen gyors volt

3. Sportmotorral terepre merészkedni, nem okos ötlet. Versenyezni vele már a mazochizmus határait súrolja. És hol gyűlhetne össze több mazochista Erzbergnél? Volt aki szerint az ide leginkább megfelelő motor egy Yamaha R1-es, vagy egy Honda Fireblade, és a nevezési listáról még egy Ducati 1098 is kikacsintott, de ezt a motort sem a versenyen sem az eredménylistában nem találtuk. Lehet, hogy elnézte a versenyt?


Yamaha R1 a prologon

4. És végül de nem utolsó sorban egy igazi gyöngyszem. Egy 750-es Honda. A kép magáért beszél egy gyönyörűség. És Ön szerint?


Kicsit Cafe Racer, kicsit versenymotor, kicsit enduro

Címkék:  erzberg rodeo



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár