Alrovat - Menetpróba

Hány bőrt lehet? - BMW R nineT Pure

Nagyon jó ritmusban kapott fel a BMW a retró hullám hátára, amikor 2014-ben bemutatta az R nineT-t. Ráadásul úgy, hogy nyitva hagyta a modellkoncepció fejlesztési útját. Jönnek is az újabb és újabb verziók.

Második nekifutás - Harley-Davidson Street Rod 750

Egy újabb Harley-Davidson a fiatalabb generációknak. Friss dizájn, újszerű megközelítés. Egy motor, amit valójában a motorosok terveztek, álmodtak meg maguknak.

A földönkívüliek velünk élnek - KTM 1090 Adventure R és 1290 Super Adventure R

Sokszor hallunk olyan történeteket, amelyek arról szólnak, hogy a föld bizonyos pontjain titkos laboratóriumok működnek. Ezeken a helyeken komoly kísérletek zajlanak, amelyekben földönkívüli technológiákat alkalmaznak.

A hosszú élet titka - Moto Guzzi V7 III Anniversario

Hogy igaz, vagy sem, a 90 fokos V motort eredetileg egy új Fiat kisautóba szánták, mégis ez lett a márka legfőbb ismertetőjegye. 50 évvel később a Moto Guzzi bemutatta az újkori V7 harmadik generációját. A fejlesztés komoly kihívás, hiszen egy legendás múltú modellről van szó, amely egyben 2009 óta a márka legjobban fogyó típusa.

A SIKER KOVÁCSA - Kawasaki ZX-10RR

A Kawasaki úgy tervezi, hogy továbbra is tarol majd a superbike-világbajnokságon. Homologizációs modellként jön az 500 darabra limitált szériájú, részleteiben még jobban kihegyezett ZX-10RR, amellyel az aragoni GP-pályán ismerkedhettünk meg közelebbről.

A Főnix felszállt

Az utóbbi években a Gas Gas komoly anyagi nehézségekkel nézett szembe, olyannyira, hogy sajnos eljutottak a gyár bezárásáig is. Végül sikerült szakmai befektetőt találniuk, a szintén spanyol Torrot elektromos motorgyártót.

MEMENTÓ

Megkérdőjelezhetetlen tény, hogy továbbra is dübörög a retróláz. Újra megjelent az igény a szépen kiművelt formájú blokkokra és a köréjük megálmodott múltidéző formavilágra.

A MotoRobogó

Ha már majdnem motor, akkor miért robogó?

AZ ÉLET NAPOS OLDALA

A Ducati sportos világába mostantól ismét a SuperSporton keresztül vezet az út. Bár az első próbalovaglás után Szent Péter esőt és mennydörgést küldött ránk, végül azonban mégiscsak kisütött a nap a teszten.

Érzelmi szikra

A Kumpan elektromos robogói kifejezetten csinosak. Retró hangulatú fényezésükkel külsőre megtévesztően hasonlítanak hagyományos, belső égésű társaikra. A német gyártó modelljei végre megérkeztek Magyarországra, és mi gyorsan ki is próbáltuk őket.

UTCAI VERSENYSPORT

Tavaszi a hangulat, vibrál a levegő. Hiszen egyrészt a katalóniai Moto GP-pályán húzhatjuk a gázt, másrészt ez a bizonyos gázmarkolat a Triumph régóta repesve várt új Street Triple RS-éhez tartozik. Lehet ennél jobb dolgunk?

A KIHÍVÁS

A Suzuki hosszú évekig csak takaréklángon folytatta a GSX-R1000 fejlesztését, míg a konkurencia hatalmas lépésekkel haladt előre. Most a könnyűépítésű szupersportgépek feltalálói egy teljesen új konstrukciójú motorkerékpárt mutattak be, amely azonnal egyértelművé tette, hogy nagyobb ambíciói vannak annál, mint hogy csupán felzárkózzon a többiekhez vagy éppen csak folytasson egy dicsőséges tradíciót.

Kawasaki ZX10RR

Versenypályán a legkihegyezettebb Ninja

Kawasaki Z1000SX

Tavaly október végén mutatkozott be és december óta kapható a Kawasaki Z1000SX újabb kiadása. Most a vele szerzett első tapasztalatainkat osztjuk meg olvasóinkkal.

KTM 1290 Super Adventure S

Európa legsikeresebb motorkerékpár-gyártójaként a KTM nem guríthat kicsit semmilyen területen. Az osztrák vállalat ezért immáron öttagúra duzzasztott túraenduró-palettával támad a világjárók piacán. Hogy mennyire ütőképes az új haderő, annak Szicíliában, az Etna lejtőin jártunk utána.

Zero FX

106 Nm-es nyomaték már indulástól – 135 kg menetkész tömeg – minden irányban állítható Showa futómű – Zero hang – Zero károsanyag-kibocsátás

BMW G 310 R

Sok szempontból nagyon érdekes, új BMW motorkerékpár-típus jelent meg a piacon. A G 310 R-ről van szó, amely lefelé bővítette ki a kínálatot a maga 34 lóerős, egyhengeres motorjával. Annak ellenére, hogy Indiában készül és kedvező az ára, prémiumterméknek számít. Új piacokat szeretne meghódítani vele a BMW.

Moto Guzzi MGX-21

Időnként Batmannek is szabadságra kell mennie. De vajon emiatt le kellene hogy mondjon stílusos denevérdizájnjáról? Nem, éppen ezért minden bizonnyal az új Moto Guzzi MGX-21-et választaná. Vajon az első európai bagger nem csak a szuperhősök számára tartogat hangulatos kirándulásokat?

Triumph Bonneville T120 (2016)

Angliában egy ház annál drágább, minél karakteresebb, minél inkább felismerhetőek rajta a régi vonások. Egy több mint százéves épületben lakni pedig igazi státuszszimbólum. Hasonló szellemben, azaz a tradíciókat és a célszerűséget egyaránt szem előtt tartva hódít a Bonneville T120 – már több mint fél évszázada.

Benelli BN 251

A „Made in China” az olasz motorok rajongói számára még mindig furcsán hat, pedig ezzel már egyáltalán nem számít fehér hollónak a legkisebb naked Benelli. Azt azonban el kell ismerni, hogy a patinás névhez komoly érték is kapcsolódik. Mi több, az agresszív kis teremtés remek ár-érték arányával bennünket is meglepett.

Korábbi cikkeink