Alrovat - Villámteszt

Yamaha WR250F

A visszafogott évek után a Yamaha a mostani szezonra nagymértékben felújította a WR250F-et. A motokrossz modell alapjain egy műszakilag avantgárd sportenduró született, amelyet a Motorrad munkatársai már ki is próbálhattak egy kisebb túrán.

Husqvarna sportendurók - Rénszarvasteszt

Meghalt a Husaberg – éljen sokáig a Husqvarna. A Husqvarna látványos átvétele után a KTM becserélte az eddigi másodmárkájú Husabergjét a következő skandináv gyökerekkel rendelkező szerzeményre.

Belerondítanak a nagyok dolgába - 2014-es Beta endurómodellek

Elmaradt a születésnapi meglepetés. Nem is illett volna igazán a toscanai székhelyű, egyszerű családi vállalkozáshoz.

Can-Am Spyder Roadster ST - A trió harmadik tagja

„Kinek van meg a mentők telefonszáma?” – kérdezi valaki nevetve egy csapat motoros gyűrűjében. „Annak az ürgének, ott, nincs ki mind a négy kereke!” A fura jármű, amire mutat, elöl két, hátul egy kerékre támaszkodik (mindegyik 15 colos), vagyis se nem autó, se nem motorkerékpár, de még csak nem is a szó szoros értelmében vett trike.

Aprilia SRV 850 ABS/ATC - Bajnok a ringben

76 lóerejével az Aprilia SRV 850 ma a legerősebb a robogók piacán, ABS-szel és kipörgésgátlóval felszerelve pedig immár elektronikus szempontból is csúcsgépnek számít. És egyébként?

KTM 690 Enduro R - Összement

Az osztrákoknak új mániájuk van: a KTM motoroknak alkalmasabbnak kell lenniük a mindennapokra, kevésbé extrémnek, mint régebben. Ilyen lett a 690-es enduró is: az eddigi hosszú lábú R az alapmodellel egy olyan motorrá olvadt össze, amelyet bár R-nek hívnak, de alacsonyabb futóművet kapott.

Leier EH*line EFG02 elektromos roller - Kátyút ne!

Büszke harc egyetlen lóerővel a fővárosi forgatag ellen: teljesíthető, de a Leier Eco-Line rollerét más célra találták ki. De pontosan mire is?

Benelli 49X Century Edition - Vegyen olaszt egy kínai áráért

1911-ben az özvegyen maradt Teresa Benelli hat fia megélhetésének biztosítására alapította meg a Benelli márkát az olaszországi Pesaróban. 90 éve készült el első saját gyártású motorkerékpárjuk, és csakhamar komoly versenysikereket is elkönyvelhettek.

Piaggio MP3 Yourban - Nőcsábász

Kisebb, könnyebb és pimaszabb. Fiatal fiúk és lányok meghódítására készül az MP3 Yourban.

Derbi Mulhacén Café 125 - Ráérsz szivi?

Egy scrambler sportos kiegészítőkkel, csibész rosszfiú, jól szabott ruhák, csinos lányok – latin hangulat 125 köbcentibe sűrítve. Ránézésre csábító, elmehetek vele?

Install Pocket Bike 50 - Zsebre teszlek

A közlekedési eszközök számos őrült formájával találkoztam már. Az egyikkel először 15 éve Angliában, egy motoros találkozón. Óránként 60-nal hasítani alig 10 centivel a föld felett, fülig húzott térdekkel? Elég elvetemülten hangzik ahhoz, hogy próba nélkül is megkedveljem a témát. Ettől az sem rettentett el, hogy az alkalmi kipróbálók között nem egy távozott a harctérről tenyérnyi levedző bőrhiánnyal lábszárán vagy felkarján. De a sportág - mert hát itt arról beszélhetünk - rendszeres űzői a száguldás legvidámabb formájának tartják.

Ducati Diavel - Elterelő hadművelet

Mindig is értette a módját a Ducati, hogyan kell belevaló naked bike-ot és izgalmas funbike-ot készíteni, a sportmotorokról nem is beszélve. Most viszont valami egészen új, szokatlan dologgal ált elő. Hogy pontosan mi is akar lenni legújabb kreációja, a Diavel, arra Claudio Domenicali, a Ducati vezetője adott választ egy közös „kilovaglás” alkalmával.

Ducati 1198 SP - RANDALE GRANDE

A Ducati kinyitotta kincsesládikáját és nemes hozzávalók egész sorával aggatta tele a 1198 S-t, amely így mostantól 1198 SP névre hallgat.

Honda PCX - Mini maxi

Mintha egy méretes maxi robogó minden dimenziójával spóroltak volna egy kicsit a Honda tervezői, hogy létrehozzanak egy kisebb, városi és elővárosi közlekedéshez a nagyobb testvéreknél jóval praktikusabb, 125 köbcentist, kifejezetten igényes és minőségi kivitelben, folyton megálló motorral és veseverő deréktámasszal, amiről majd senki nem akar leszállni.

Kawasaki ZX130 - Kiskawa

A Kawasaki az utóbbi időben fokozott figyelmet fordít a folyamatos vásárlói utánpótlásra. Évekig nem kínált a legalsó kategóriákban belépő szintű modellt, aztán megjelent a Ninja 250 R a sportmotor rajongóknak, majd a „városi” KLX250 és a KLX125. És most itt áll még egy újdonság a ZX130 Kaze.

e-max city 80 L - Villamos meneTrend

Lágy ívek, minimalista stílus, utoljára talán a Sachs MadAssnél látott ilyet a világ. Semmi fölösleg, semmi sallang. Csak a működéshez szükséges minimum. A benzinmotoros robogókhoz szokott szemnek még annál is kevesebb.

Vespa LX50 - Kipróbálni veszélyes!

Lényegtelen, hogy jól megy-e. Nem fontos, hogy mekkora a sisaktartója. Így elhanyagolható szempont az is, hogy a Vespa LX50 felveheti-e a versenyt bármely mai robogóval. Ráadásul függőséget okoz, ezért jaj annak, akit egyszer elcsábít.

Kymco B&W50 - Belekötnénk...

… de nem lehet. Itt egy ötvenes Tajvanból, és kiváló céltáblaként állja a távol-keleti járművek, a robogók és a segédmotorkerékpárok elleni támadásaimat.

Motowell Magnet RS50 - Már nem ciki

Egyre nehezebb kiigazodni az ötven köbcentis robogók közt. Eddig mindenki fújta, hogy ha dögöset akarsz, vegyél olaszt, ha megbízható kell, japánt, ha megelégszel a bóvlival, akkor marad a kínai. Most pedig itt a Magnet RS, és mi csak kapkodjuk a fejünket.

Yamaha YZF-R6 - Egészen új hangzás

Eddig teljesen egyértelmű volt: nincs még egy 600-as, amely ennyire radikális, ilyen hangos és ennyire egyértelműen versenyzésre termett volna. Most azonban a Yamaha a 2010-es R6-ossal csendesebb vizekre evez.

Korábbi cikkeink