Alrovat - Tartós teszt

Harley-Davidson Softail Standard

A Harley-Davidsont a mai napig előítéletek övezik. Sokan, leginkább a kívülállók, megbízhatatlan konstrukciónak tartják. Hát akkor most kapaszkodjanak meg!

50 000 km: Honda NC700SD szétszedés

18 hónap alatt több mint 50 000 km-t tettünk meg a duplakuplungos váltóval szerelt motorral. A tartósteszt érdekességét éppen ez az új megoldás jelentette, a maratoni próbatétel után kíváncsian vártuk, milyen eredményeket hoz a szétszedés.

Kymco Super8 szétszedése 15000 km után

Szabad-e tajvani motort venni? Sokan teszik fel nekünk ezt a kérdést, miközben őrlődnek a vonzó ár és a távol-keleti robogók nem túl jó híre között. Ezt a problémát szerettük volna rövidre zárni 15000 kilométeres tartóstesztünkkel.

Yamaha XT660Z Ténéré - Tönkre tudtuk tenni?

Hó, jég, só és sós víz, homokvihar, hideg és meleg. Mi kell még egy motornak, hogy elromoljon?

Honda XL700V Transalp - Szétszerelés

Eredeti terveink szerint huszonötezer kilométeres tartósteszten kellett volna teljesítenie a Honda Transalpnak. A másfél éve elkezdett próba során hamar rájöttünk, hogy a motor csak röhögne rajtunk ekkora táv után, ezért döntöttünk a duplázás mellett.

Tesztnapló 2009/09

A Suzuki Intruder, a Honda Transalp, a Yamaha Ténéré és a Moto Guzzi V7 Calssic története folytatódik.

Tesztnapló 2009/08

Lassuk mi történt tartós teszt motorjainkkal, a Suzuki Intruderrel, a Honda Transalppal, a Moto Guzzi V7 Classic-kal, és a Yamaha Ténérével.

Tesztnapló - 2009.július

A Moto Guzzi V7 Classic, Honda Transalp, Yamaha Ténéré, Suzuki M1500 Intruder története folytatódik.

Honda CRF250R - Élve boncolás

Mire befejeztük a Honda CRF250R nyúzópróbáját, addigra megérkeztek a 2009-es modellek. Sebaj, a Motorrevü tavalyi kiadású gépének állapotából így is messzemenő következtetéseket tudunk levonni a Honda krosszmotorok élettartamáról.

Honda CRF250R - Éves tűréspróba

A kiskategóriás négyüteműek megjelenése óta rengeteg téveszme termett az MX2-es motorokkal kapcsolatban. Elsőként mindenki a motor élettartamát becsülte alá, majd a szükséges javítási költséget fölé. Ennek utánajártunk, és kaptunk egy lehetőséget Tarsoly Zsolttól, a TS-Integrál tulajdonosától, hogy egy teljes szezonon keresztül használhassunk egy ilyen versenymotort, és a közben szerzett tapasztalatokkal gazdagabban írhassunk róla.

Suzuki GSF1250S ABS Bandit - Másfél évnyi házasság

2007 júniusában létrejött frigy nagyon boldogan kezdődött. Közösen éltünk meg jót-rosszat, végeredményben egy korrekt társhoz méltóan a Bandit utolsó véréig kitartott mellettünk, még ha voltak is apró-cseprő összezördülések.

Tartósteszt motorjainkról 2009/01

A Moto Guzzi V7 Classic, a Suzki B-King, és a Honda Transalp története folytatódik.

Tartósteszt motorjainkról 2008/12

Nézzük mi történt a Honda Transalp, Moto Guzzi V7 Classic, és Suzuki B-King tartósteszt motorjainkkal az elmúlt hónapban.

Tartósteszt motorjainkról 2008/11

Avagy mi történt tartósteszt motorjainkkal: Suzuki B-King, Moto Guzzi V7 Classic, Honda CRF, Honda Transalp, Suzuki Bandit, Yamaha Tmax 500

Tesztnapló - Tartósteszt motorjainkról

Nézzük mi történt tartós teszt motorjainkkal - Suzuki B-King, Honda CRF 250 R, Yamaha Tmax, Suzuki Bandit 1250 SA - az elmúlt időszakban.

Tartósteszt: Honda XL700V Transalp - Aszfaltdzsungelben

A Honda Transalp alig több mint egy hónapja érkezett szerkesztőségünkbe 25 000 km-es tartóstesztre. Érkezésre után egy héttel már 1000 km-t mutatott órája, így hamar átesett első olajcseréjén és időszakos szervizelésén.

Tartósteszt motorok - 2005/12

Lássuk, hogyan teljesítenek tesztmotorjaink a téli időszakban.

Derbi Senda Xtreme - Megjártuk

Végére ért tízezer kilométeres tartóstesztünk a kis spanyol ötvenessel. Soha nem hagyott cserben, mindig tökéletesen működött. Nem jártuk meg, hogy ezt a típust választottuk

Tartósteszt motorok 2005/2

Februárban is szorgalamsan pakoljuk a kilómétereket tesztmotorjainkba.

Tartósteszt - szétszerelés: KTM 990 SuperDuke

Kimagaslóan Tartós Minőség

Korábbi cikkeink