Alrovat - Ízelítő

Jogsi gyilkos - Aprilia RSV4 RF

Aki követte az elmúlt évtizedben a Superbike világbajnokságot az tudja, hogy a gyári támogatású RSV4-ek legyőzése egyáltalán nem volt egyszerű feladat. Természetesen a Superbike vb-s sikerekhez a szabályok értelmében elengedhetetlen a megfelelő alap. Mi viszont olyan szerencsések voltunk, hogy nem is az alap, hanem az utcára kiadott legspécibb és legerősebb RF verzióval motorozhattunk! Rám az utcai rész hárult, míg pályán Bódis Ricsi tekergette a gázt az Aprilián.

Csak egy kis LÁZADÁS - Honda CMX500 Rebel

Nem árulunk zsákbamacskát. Rögtön az elején megmondjuk, ezt a motort nem szívesen adtuk vissza, de akkor még azt is hadd mondjuk el, hogy nem a kinézetébe szerettünk bele. Legalábbis nem egyből.

Alpen Masters - POWER NAKEDEK

48-szor visszaváltasz egyesbe, 48-szor majdnem megállsz. Közben szinte soha nem tekerheted fel teljesen a gázt, nem éred el a maximális fordulatot, de a motorodra mindig tisztelettel tekintesz. Ezek a power nakedek nem valók a Stilfser Jochra - pedig mintha kimondottan ide készültek volna.

A legújabb közép

A Z900-zal a Kawasaki az egyliteres lökettérfogat közelébe terjeszti ki a középosztályt. Vajon ezzel a soros négyes visszavág a háromhengeres Yamaha-dominanciának? És vajon a Suzuki GSX-S750-nek és a Triumph Street Triple S-nek elegendő 765 köbcenti ahhoz, hogy méltó ellenfelük legyen? Hol áll ebben a mezőnyben a nemes Brutale 800? Egy géposztály újradefiniálása.

Benelli TRK 502

Csiszolandó gyémánt...

Ízelítő - BMW R nineT Pure

(Divat)hullámlovaglásból ötös

Suzuki GSX-R1000R

A Suzuki hosszú évekig csak takaréklángon folytatta a GSX-R1000 fejlesztését, míg a konkurencia hatalmas lépésekkel haladt előre. Most a könnyűépítésű szupersportgépek feltalálói egy teljesen új konstrukciójú motorkerékpárt mutattak be, amely azonnal egyértelművé tette, hogy nagyobb ambíciói vannak annál, mint hogy csupán felzárkózzon a többiekhez vagy éppen csak folytasson egy dicsőséges tradíciót.

Triumph Street Triple RS

Tavaszi a hangulat, vibrál a levegő. Hiszen egyrészt a katalóniai Moto GP-pályán húzhatjuk a gázt, másrészt ez a bizonyos gázmarkolat a Triumph régóta repesve várt új Street Triple RS-éhez tartozik. Lehet ennél jobb dolgunk?

Ducati SuperSport/S

A Ducati sportos világába mostantól ismét a SuperSporton keresztül vezet az út. Bár az első próbalovaglás után Szent Péter esőt és mennydörgést küldött ránk, végül azonban mégiscsak kisütött a nap a teszten.

Honda CRF450R

Piros – na persze. De ezt leszámítva minden új a 2017-es CRF-en. Vajon vissza tudja szerezni a zöldek és a narancssárgák által elhódított területeket? Menetpróbánkból megismerhetik a teszten szerzett első benyomásokat.

Kawasaki Z650

A Kawasaki nyugdíjba küldi az ER-6n-t, szerepét a Z650 veszi át. Úgy tűnik, némi könnyedséggel megfűszerezve továbbviszi a sikeres koncepciót.

KTM 1090 Adventure

Helytállni, sőt, megpróbálni élre törni az utóbbi évek egyik legfelkapottabb kategóriájában nem könnyű feladat. Sok a nagyon jó ellenfél, akik borzalmasan magasra tolták a lécet. Ha valaki itt nyerni akar, annak mindent bele kell adni.

Yamaha MT-10SP/Tourer

A Yamaha nagyon komolyan beleállt a fejlesztésekbe. Az MT-10 alig kilenc hónap után megkapta az első frissítéseket, és nem azért, mert sürgős javítanivalót találtak volna. Ráadásul két új változat is bemutatkozott.

Honda X-ADV

Az Africa Twin dizájnja egy robogóba ültetve, plusz egy csipetnyi terepjáró képesség. Őrültség lenne? Vagy nagyon is használható elképzelés? Ennek jártunk utána Szardínián, ahol aztán mindenféle úton és mindenféle helyzetben próbára tettük az X-ADV-t.

Ducati Multistrada 950

Az új Multistrada 950 a kisebbik V2-es Testastretta-motorral, észszerű 113 lóerővel és egyszerűbb felszereltséggel vonzó áron, 12 990 euróért kerül piacra. A Motorrad főszerkesztője, Michael Pfeiffer elkísérte a Ducati főnökét, Claudio Domenicalit az egyik első kiruccanásra.

2017-es Harley-Davidson túramodellek

Több erő, nagyobb nyomaték, jobb hűtés. Kevesebb vibráció, jobb fogyasztás, szebb kipufogó hang és karcsúbb dizájn. Másképpen fogalmazva: mindenben jobb, mint az elődje volt.

Korábbi cikkeink