Alrovat - Használt

A vér kötelez - Honda CBF500

Vajon érdemes még 2017-ben számolni a CBF500-assal, a motorral, ami nem kimondottan gyors, nem túl dögös és nem is nagyon fiatal, de cserébe drága és keveset árulnak belőle? A válasz nem egyszerű, de ígérjük, igyekszünk minél teljesebb képet adni a döntéshez.

Forradalmat újra!

A Harley‒Davidson másfél évtizeddel ezelőtt megmutatta a nagyvilágnak, hogy nemcsak ultraklasszikus modellekben gondolkodik, hanem ha kell, leteszi a névjegyét a high-tech szektorban is. A Porschéval közösen fejlesztett V-Rod annyira tökéletesre sikeredett, hogy még ennyi idő után sem nagyon találni rajta fogást.

Józan VAGÁNY

Gusztusos külseje, bombabiztos technikai alapjai és barátságos vezethetősége sokkal többre predesztinálta, mint ahova jutott. Újkorában nem igazán váltotta be a hozzá fűzött reményeket, használtan viszont annál inkább érdemes elgondolkodni rajta.

Suzuki Gladius

Globális trendek ellen küzdeni elképesztően nehéz. A Suzuki ennek ellenére beleállt a feladatba és a Gladiusszal megpróbálta a lehetetlent, hogy az éppen stagnálásnak induló nakedeladásokat újra fellendítse.

Hyosung GT650

Gyári hibákat tetőző hanyag tulajdonosok recsegtetik a koreai márka alatt a jeget. Pedig nem törvényszerű, hogy ami olcsó, az rossz, csak ugyanúgy kéne rá vigyázni, mint a drágábbakra.

Honda CBR1000RR (2008)

Vannak, akik szerint az első széria volt a csúcs, mások a 954RR-re esküsznek. Mi most a jubileumi modell megjelenéséhez kapcsolódóan utánajártunk, mire képes a Honda Fireblade utolsó igazán új generációja.

KTM Duke II

Mindenhol komoly kihívásokkal küszködik, kivéve a motorozás egyetlen, rendkívül szűk területét, a huligánkodást, amiben viszont annyira jó partner, hogy nincs az a gond, amit ne feledtetne el néhány kanyar alatt.

Kawasaki Ninja 250R

Kategóriaváltást fontolgató segédmotorosok egész hada ábrándozik azon, hogy egyszer csak átül valami erősebbre, amivel felzárkózik a nagyokhoz. Sokan 600-ason, vagy legalább 400-ason gondolkodnak, pedig eggyel lejjebb, a 250-esek között is érdemes szétnézni.

Yamaha TDM900

A németek vették, mint a cukrot, az olaszok egyenesen imádták, idehaza mégsem volt túlzottan nagy keletje, Ennek ellenére a TDM kudarcnak semmiképpen nem nevezhető, inkább csak a fel nem fedezett zseni tipikus példája.

Suzuki B-King

Ha csak erő kell, sok modell közül választhatunk. Ha a külső is számít, akkor már nehezebb a dolog. De mi a helyzet, ha a legerősebb és egyben a legextrémebb megjelenésű motorra vágyunk?

Honda Transalp

Közel három évtizednyi múlttal a hátuk mögött a Transalpok nem éppen mai gyerekek. Legfrissebb példányaik is láttak már szépet és csúnyát egyaránt. Most eljött az idő, hogy kiderítsük, mi a titkuk, és még meddig számíthatnak rájuk az elszánt kalandorok.

Harley-Davidson Sportster Forty-Eight

A Street modellek megjelenéséig a Sportsterek képviselték a tökéletes belépőt a Harley-k világába. 883-as és 1200-as változataik gyönyörűen hozzák a sokat emlegetett életérzést, de még megfizethetők, és néhány éves korukra is megdobbantják az arra fogékonyak szívét. Eleget adnak, de mi a helyzet azokkal, akik többre vágynak?

BMW C1

A sors furcsa fintora, hogy a BMW kabinrobogójára annak idején mindenki ujjal mutogatott, meg csúnyákat mondott, most viszont, amikor már nagyon kéne, majdnem lehetetlen a beszerzése

Yamaha FZS1000 Fazer

Papíron az egyik legjobb univerzális motor, de a valóságban nem ennyire rózsás a helyzet. Mára sok a leharcolt, elhanyagolt darab, melyek munkát és törődést igényelnek.

Suzuki GS500, Honda CB500, Kawasaki ER-5

Sokan egészen egyszerűen kihagyják ezt a lépcsőfokot, és kismotorról rögtön 600-asra ülnek, pedig meglepődnének, ha tudnák, hogy ebben az unalmasnak titulált szegmensben mennyire meghökkentően magas az elköltött pénz/boldog motoros órák aránya.

Suzuki DL650 V-Strom

Olcsó, praktikus és megbízható? Ezek miatt kapkodnak úgy utána, mint a sütőből éppen kivett süteményért? Vagy van itt még valami, amire senki nem gondol, amíg egyszer nem ül rá?

Triumph Street Triple

A Triumph kisebb pénzért kínált naked bike-ja rohamléptekben közelít az első x-hez. Kérdés, hogy még mindig érdemes vele számolni, vagy manapság már átkozza mindenki azt a napot, amikor ilyet vett.

KTM 990 Adventure

Puhácska, terepet csak fényképről ismerő túraendurókat sárba tipró külseje mögött meglepően érzékeny lélek lakozik. Szeszélyessége csak minőségi anyagokkal és precíz csuklóval tartható kordában.

Yamaha Virago 750/1100

Vajon hogy muzsikál manapság a legismertebb amerikai gyártó babérjaira törő Yamaha? Még mindig megállja a helyét, vagy ennyi idős korára már mindenki csak szabadulni akar tőle?

Aprilia RS 125

A kétütemű zsebsportmotorok legkitartóbb és egyben legismertebb képviselője. Sok türelmet, törődést és pénzt igényel, de megfelelő kezek között még ma is csempészhet egy kis MotoGP-hangulatot a mindennapokba.

Korábbi cikkeink