Alrovat - Használt

Használtmotor-teszt: KTM 990 Super Duke

A KTM, 990 Super Duke-hoz készített, Japánban játszódó egykori reklámfilmje mindent elárult. A konkurensek provokációja nem volt véletlen, de alaptalan sem. Őrült masinát dobtak az ezres nakedek piacára, ami jobban hasonlított egy streetfighterre kinézete és viselkedése alapján is mint társai. Ahogy a csípős, ez se jön be mindenkinek, de akinek igen, az falni fogja! Használtan még a házat sem kell eladni érte, hogy megszerezd.

Használtmotor-teszt: Ducati Hypermotard 1100

A Ducati történelmében nem az első és vélhetően nem is az utolsó olyan modell volt a Hypermotard, ami elsőre nehezebben értelmezhetőnek tűnt. Az, hogy tíz év elteltével is él és virul a család, viszont azt jelenti, hogy az ötlet jó volt.

Használtmotor teszt: Honda NC 700

A motorgyártás picit olyan, mint a horgászat. Lehet speckó a bot és élethű a csali, ami tengeri szörnyek befogására lett tervezve, ha mi a falu végi tóra járunk pecázni. A motoroknál sem egyértelmű, hogy mi a legjobb. Hétköznapok bajnokai ritkán válnak élsportolókból. Az NC remek példa arra, milyen is egy igazi mindenes.

Használtmotor-teszt KTM 990 SUPER DUKE

Adrenalinfüggő Provokátor

Aktuálisabb, mint valaha - Használtmotor-teszt: Suzuki GSX 1200

A piaci trendek gyors változása érdekes dolgokat eredményez. Ilyen az, amikor egy megalkotott termék a születésekor nem annyira sikeres, aztán húsz év elteltével sorra ontják a gyárak a hozzá nagyon hasonló formákat és megőrülnek érte az emberek. Élheti másodvirágzását ennyi idő elteltével egy motor?

Ingázó bogár - Aprilia Scarabeo 250/300

Az ingázók és a nagyobb városokban rendszeresen nyüzsgők fejében a reggeli dugóban ülve, állva rendre megfogalmazódik a gondolat: Miért nem motorral jöttem?! Miért nincs egy robogóm? És akkor még csak a bejutásnál tartunk, a parkolási nehézségekről, költségekről nem is beszéltünk. Jelenlegi tesztünkkel azoknak szeretnénk segíteni és gondolatot ébreszteni, akik rendszeresen mantrázgatják a fenti kérdéseket, de még valamilyen okból kifolyólag nem lépték meg a váltást.

Egy évtizednyi bizonyíték - Kawasaki Z1000 2003‒2013

A vizsgált első három generáció a külsőségek tekintetében jelentős eltérést mutat egymástól. A konstrukció alapja és a mögötte meghúzódó tervezési ideológia viszont mindvégig változatlan maradt. Vajon megbízhatóság terén akad eltérés közöttük?

ÖRÖKIFJÚ - Yamaha MT-03 használt teszt

A Yamaha MT modellcsalád a motorgyártás történetének egyik, ha nem a legsokszínűbb társasága. Az első egyedek megjelenésekor joggal hihettük azt, hogy a Yamaha tesztel minket, figyeli, hogy hol a határ, meddig lehet elmenni a létező kategóriák határainak lerombolásában. Ilyen kor szülöttje az MT03.

A vér kötelez - Honda CBF500

Vajon érdemes még 2017-ben számolni a CBF500-assal, a motorral, ami nem kimondottan gyors, nem túl dögös és nem is nagyon fiatal, de cserébe drága és keveset árulnak belőle? A válasz nem egyszerű, de ígérjük, igyekszünk minél teljesebb képet adni a döntéshez.

Forradalmat újra!

A Harley‒Davidson másfél évtizeddel ezelőtt megmutatta a nagyvilágnak, hogy nemcsak ultraklasszikus modellekben gondolkodik, hanem ha kell, leteszi a névjegyét a high-tech szektorban is. A Porschéval közösen fejlesztett V-Rod annyira tökéletesre sikeredett, hogy még ennyi idő után sem nagyon találni rajta fogást.

Józan VAGÁNY

Gusztusos külseje, bombabiztos technikai alapjai és barátságos vezethetősége sokkal többre predesztinálta, mint ahova jutott. Újkorában nem igazán váltotta be a hozzá fűzött reményeket, használtan viszont annál inkább érdemes elgondolkodni rajta.

Suzuki Gladius

Globális trendek ellen küzdeni elképesztően nehéz. A Suzuki ennek ellenére beleállt a feladatba és a Gladiusszal megpróbálta a lehetetlent, hogy az éppen stagnálásnak induló nakedeladásokat újra fellendítse.

Hyosung GT650

Gyári hibákat tetőző hanyag tulajdonosok recsegtetik a koreai márka alatt a jeget. Pedig nem törvényszerű, hogy ami olcsó, az rossz, csak ugyanúgy kéne rá vigyázni, mint a drágábbakra.

Honda CBR1000RR (2008)

Vannak, akik szerint az első széria volt a csúcs, mások a 954RR-re esküsznek. Mi most a jubileumi modell megjelenéséhez kapcsolódóan utánajártunk, mire képes a Honda Fireblade utolsó igazán új generációja.

KTM Duke II

Mindenhol komoly kihívásokkal küszködik, kivéve a motorozás egyetlen, rendkívül szűk területét, a huligánkodást, amiben viszont annyira jó partner, hogy nincs az a gond, amit ne feledtetne el néhány kanyar alatt.

Kawasaki Ninja 250R

Kategóriaváltást fontolgató segédmotorosok egész hada ábrándozik azon, hogy egyszer csak átül valami erősebbre, amivel felzárkózik a nagyokhoz. Sokan 600-ason, vagy legalább 400-ason gondolkodnak, pedig eggyel lejjebb, a 250-esek között is érdemes szétnézni.

Yamaha TDM900

A németek vették, mint a cukrot, az olaszok egyenesen imádták, idehaza mégsem volt túlzottan nagy keletje, Ennek ellenére a TDM kudarcnak semmiképpen nem nevezhető, inkább csak a fel nem fedezett zseni tipikus példája.

Suzuki B-King

Ha csak erő kell, sok modell közül választhatunk. Ha a külső is számít, akkor már nehezebb a dolog. De mi a helyzet, ha a legerősebb és egyben a legextrémebb megjelenésű motorra vágyunk?

Honda Transalp

Közel három évtizednyi múlttal a hátuk mögött a Transalpok nem éppen mai gyerekek. Legfrissebb példányaik is láttak már szépet és csúnyát egyaránt. Most eljött az idő, hogy kiderítsük, mi a titkuk, és még meddig számíthatnak rájuk az elszánt kalandorok.

Harley-Davidson Sportster Forty-Eight

A Street modellek megjelenéséig a Sportsterek képviselték a tökéletes belépőt a Harley-k világába. 883-as és 1200-as változataik gyönyörűen hozzák a sokat emlegetett életérzést, de még megfizethetők, és néhány éves korukra is megdobbantják az arra fogékonyak szívét. Eleget adnak, de mi a helyzet azokkal, akik többre vágynak?

Korábbi cikkeink